Dalajlama na Prozacu





(CNN) – W środę wieczorem w programie Piers Morgan Tonight gościł Jego Świątobliwość Dalajlama, gdzie udzielił obszernego i oświecającego wywiadu zahaczającego o politykę, religię i pokusy.

Morgan spotkał się z tybetańskim przywódcą duchowym w mieście Rochester, w stanie Minnesota, gdzie przechodził on coroczne badania lekarskie.

Dalajlama mówił o uczuciu jakim darzy obecnego mieszkańca Białego Domu.

Oczywiście, że kocham prezydenta Busha jako jednostkę, jako indywidualną osobą”, mówił Dalajlama.

Później w wywiadzie, Jego Świątobliwość powiedział, że lekarze w klinice Mayo przepisali mu Prozac.

Buddyzm musi być całkowicie zgodny z zachodnią nauką”, powiedział Jego Świątobliwość, „dotyczy to również zachodniej medycyny”.

Wyjaśnił, że medytacja otwiera praktykującego do tego stopnia, że odczuwa on cierpienie całego świata, a to z kolei, „może być czymś wręcz niemożliwym do udźwignięcia, nawet dla mnie”.

Jego Świątobliwość powiedział również, że Prozac sprawił, że czuje się ponownie jak zwyczajna ludzka istota i że przyjmowanie tego leku było „doświadczeniem wywołującym uczucie wielkiej pokory”.


Oglądajcie program Piers'a Morgana na żywo zawsze o 21:00. Ostatnie odcinki - klinij tutaj.




4 comments :

  1. W której minucie jest o tym Prozacu dokładnie?

    ReplyDelete
  2. Mam nadzieję, że ten link wszystko Ci wyjaśni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie jest odpowiedź na moje pytanie. W której minucie i sekundzie padają zacytowane przez Ciebie słowa? Nagranie wideo jest dostępne, można je obejrzeć. Podaj proszę dokładny czas.

      Delete
    2. No przykro mi, że nie spełniłem Twoich oczekiwań Anonymous. Mam jednak nadzieję że wkrótce mimo wszystko znajdziesz odpowiedź na trawiące Cię pytanie.

      Delete